Powrót do: Wyposażenie

Sieci kablowe i ich oferta


Pomimo ciągłego rozwoju Internetu a wraz z nim platform jak YouTube czy Netflix,  telewizja ciągle jest jedną z naszych ulubionych rozrywek. Nadawcy telewizyjni nie mogą jednak spocząć na laurach i muszą walczyć o klienta, bo sytuacja na rynku jest dynamiczna i może szybko ulec zmianie.

Gigantyczna konkurencja o klienta

Telewizje konkurują nie tylko z Internetem jako takim, ale również między sobą. Muszą więc podejmować coraz większy wysiłek aby urozmaicić swoją ramówkę. Spójrzmy w ofertę jaką oferują sieci kablowe ilość kanałów jest ogromna. We współczesnym świecie, gdzie ciągle brakuje nam czasu nie ma szans, żebyśmy mogli zapoznać się nawet z ułamkiem tych treści. Nadawcy muszą więc znaleźć jakiś sposób, żeby trafić do klienta.

Metody przekonywania do siebie widza

Internet_w_domuJednym z rozwiązań jest tworzenie kanałów tematycznych czy telewizji dedykowanych określonej grupie społecznej, np. kobietom. Dzięki temu widz już na wstępnie wie czego oczekiwać do danej stacji i jest w stanie określić czy jej oferta go zainteresuje. Telewizje przeznaczone dla danych grup społecznych maja większe szanse być przez nich wybierane.

Spektrum tematów i grup społecznych jest naprawdę szerokie. Sieci kablowe często grupują takie kanały razem w swojej ofercie i właśnie przeglądając takie oferty możemy zobaczyć jak ogromy wybór mamy. Telewizje dla lubiących gotować, dla kobiet, dla fanów sportu, dla dzieci, dla miłośników remontów i dekorowania wnętrz i ta dalej i tak dalej.

Kontrowersja czy wartościowa treść?

Innym sposobem w jak nadawcy starają się przyciągnąć uwagę klientów to tworzenie treści kontrowersyjnych czy zatrudnianie do swoich programów celebrytów. Jakość takich programów bywa wątpliwa, ale ludzie zmęczeni pracą często po nie sięgają, żeby po prostu odpocząć. Na szczęście nie wszyscy idą w tą stronę i są telewizje, które stawiają na ramówkę wysokiej jakości, wymagającą, ciekawą i wciągającą.

Metody walki o klienta są różne. Sieci kablowe mają w swojej ofercie rożne pakiety, mniejsze i większe, o różnym przeznaczeniu. Oczywiście im program w większej ilości pakietów tym większą szanse ma być oglądany. Z drugiej strony jeśli ktoś szuka określonych treści to i tak wybierze pakiet zawierający swój ulubiony program.




KOMENTARZE:

Brak komentarzy